Bitrix24 uygulaması ile neler yapılır?

Ekleyen Element Bilgisayar

Bitrix24 uygulaması ile neler yapılır?

Bitrix24 uygulaması ile neler yapılır?

Bitrix24 yeteneklerini ve kapsamını doğru anlayabilmek için üç beş cümlelik tanıtımlar yeterli gelmiyor. Bu nedenle genel özellikleri tasniflendirilmiş şekilde sizlerle paylaşmak istedim. CRM deseniz yetmiyor, fazlası. Proje yönetimi deseniz değil, fazlası. Aşağıda, gruplandırarak sunmaya çalıştığım özellikleri incelediğinizde sizde hak vereceksiniz. 7.000.000 dan fazla işletmenin kullandığı Bitrix24, gerçekten düşündüklerinizden çok fazla.

Genel yapılanma ve çalışanlar

Kullanıcı ekleme Yönetici hakları Ana menü Ana menüye öğe ekleme Menü değişikliklerini herkese uygulama Bitrix24 desteği etkinleştirme İş ortağı daveti ve desteği etkinleştirme Bitrix24 kullanıcı erişim seviyeleri Kullanıcıları reddet Çalışan listesi İlk yöneticiyi değiştir Bitrix24 kullanıcı ayrıntılarını Android cihazla senkronize edin CardDAV senkronizasyonunu yapılandırın Çalışan kişilerini iOS Kişiler uygulamasıyla senkronize edin Kullanıcıya yönetici hakları verin Şirket Yapısına genel bakış Bitrix24 departmanları Devamsızlık grafiği ile çalışma Zaman yönetimi Çalışma zamanı Zaman yönetimini ve çalışma raporlarını devre dışı bırakın Çalışma Raporları Çalışma programları Çalışma Çizelgeleri Erişim İzinleri Toplantılar ve Brifinglere genel bakış Benim profilim Tüm kullanıcılar için standart bir profil görünümü ayarlayın Bitrix24 Ağ profili Bitrix24 kullanıcı girişi nasıl bulunur Bitrix24 Ayarları Sayfası Varsayılan Bitrix24 hesap adını (adresini) değiştirin Arayüz dilini değiştir Bitrix24 Temasını Özelleştirin Kendi logonuzu ekleyin Güvenlik duvarı yapılandırması Çeşitli Bitrix24 bölgeleri arasında geçiş Bitrix24 ve GDPR uyumluluğu Erişim günlüğü

Etkinlik Akışları

Etkinlik akışına mesaj ekleme Akıştaki görüntülemeler Takdir rozetleri ve duyurular Akışı göreve dönüştürme Yayınlanan akışa e-posta alıcıları ekleme Panodaki resimleri yapıştırma Video kaydı ve akışa gönderme Akışta sık kullanılanlar ve varsayılanlar Akışta akıllı arama ve filtreler Dahili video dönüştürücü Anketler Şirket nabzı Akışta dosya oluşturma ve yayınlama Etkinlik akışındaki iş akışları Emojiler

Görevler

Görev oluşturma Etkinlik Akışı gönderisini göreve dönüştürme Alt görevler Görev şablonları e-posta bağlama E-postadan Etkinlik Akışı gönderileri ve görevleri oluşturun Harici kullanıcılara e-posta görevleri Görevler için özel alanlar Görev planlama Görev Süresi Takibi Görev Planlayıcı Görev hatırlatıcıları Gantt şeması Görevler ve projeler için Kanban Görev Bağımlılıkları Çalışan İş Yükü Planlaması Görev listesi Görevler'de Son Tarih ve Takvim görünümü Görevlerle çalışmak Görevler otomasyon kuralları Görevler: Erişim izinleri Görev listesini içe aktar Görevleri dışa aktar Görevler İçin Filtreler ve Akıllı Arama Görevlerdeki kontrol listeleri Görevlerdeki etiketler Görevlerle grup eylemleri Göreve Sohbet Et ve Etkinlik Akışına Sohbet Mesajları Gönder Görevler geri dönüşüm kutusu Görev kontrolü Görev Süresi Takibi Görev Raporlarına Genel Bakış Görev Verimliliği Denetleme görevleri Görevlere katılım Görevlerdeki Standart Raporlar Projeler Görevler ve projeler için Kanban Projelerdeki görevler Eski yönetici görevden alınırsa yöneticiyi değiştirin Görevden alınan çalışanın görevlerini devretmek

Sohbetler

Sohbet tasarımı Görüşmeler listesi Mesaj geçmişi Bitrix24 Messenger'a Genel Bakış E-posta bildirimleri alın Bitrix24 sohbetine emoji ekleyin Bildirim merkezi Sohbetlerdeki kullanıcı durumları Aramalar 24 çalışandan oluşan gruplar için video görüşmeleri Ekran paylaşımlı HD video konferans Çalışanlar arasında dahili görüşmeler Görüntülü görüşmeler için önerilen tarayıcı Video görüşmeleri Sohbet mesajları gönderin Panodaki resimleri yapıştırın Genel sohbetler Özel grup sohbeti Göreve Sohbet Et ve Etkinlik Akışına Sohbet Mesajları Gönder Çalışma grubu sohbeti Sohbetten takvim etkinliği oluştur Kendinize mesaj gönderin

Çalışma Grupları ve Projeler

Bitrix24'teki projeler ve çalışma grupları Çalışma grubu erişim izinleri Çalışma Grubu Listeleri Çalışma grubu görevleri Çalışma grupları ve CRM Wiki'ye genel bakış Çalışma grubunu silme / Çalışma grubunu arşive taşıma Çalışma grubu sohbeti Çalışma gruplarını ve projeleri kopyalayın Çalışma grubu bildirimleri Çalışma gruplarını etiketlere göre kategorize edin Çalışma gruplarındaki harici kullanıcılar (Extranet) Çalışanları Extranete taşıyın Extranet çalışma grubu takvimi

Takvimler

Takvimim Google takvimini bağlayın Harici takvimi bağlayın (CalDav) MS Outlook'u Bitrix24 takvimine bağlayın Takvime yeni bir etkinlik ekleyin Favori takvimleri yapılandırın Bitrix24 takvimime diğer kullanıcılara erişim ver Mac Takvimini Bitrix24'e Bağlayın Sohbetten takvim etkinliği oluştur Takvim etkinlikleri konumları (toplantı odaları) Takvimleri iCal aracılığıyla dışa aktarın Şirket Takvimi

Belge Yönetimi

Dahili ve genel bağlantıları alın (dosya ve klasörleri paylaşın) Bitrix24 Sürücüsünü Windows'ta bir ağ sürücüsü olarak eşleyin Belge işbirliği Belge Onayı için İş Süreçleri Geri dönüşüm kutusu Sürücüme Genel Bakış Senkronizasyon sorunu bildirimi Bitrix24 Sürücü senkronizasyonu Office 365, Google Docs, MS Office Online ile entegrasyon Drive, Dosyalar ve Klasörler Erişim İzinleri Dahili ve genel bağlantıları alın (dosya ve klasörleri paylaşın) Bitrix24'te dosya oluşturun ve düzenleyin Bulut Depolamam Bitrix24 Sürücüsünü Windows'ta bir ağ sürücüsü olarak eşleyin Harici Drive'dan indirin Google Drive, Dropbox, Box, Yandex Disk'in Bitrix24'ten bağlantısını kesin Dosya Revizyon Geçmişi Belge Kilitleme ve Genel Bağlantıları Devre Dışı Bırakma Sürücü Temizleme Google Dokümanlar'daki belgelerle çalışın Silinen dosyaları geri yükleyin Geridönüşüm kutusu Belgeleri Office 365 kullanarak görüntüle seçeneği kullanılamaz Office 365'te belgeleri düzenleyin: yetkilendirme hatası Dosya dönüştürme başarısız oldu

Webmail

Posta kutusu entegrasyonu Bitrix24'te Web Postası CRM'den nasıl e-posta gönderilir Bitrix24 CRM'deki e-posta şablonları Gmail kimlik doğrulama hatası Bitrix24 Web posta sınırlamaları E-posta göndermek için SMTP sunucusunu kullanın Bitrix24'te Web Postası: SSS E-posta başlıklarını görüntüleyin (RFC başlıkları) Yandex.Mail ile bağlanan posta kutularını yönetin CRM E-posta Entegrasyonu

CRM

CRM modları (basit ve klasik) CRM modunu değiştir Potansiyel müşterilerle nasıl çalışılır Müşteri adaylarını dönüştürün CRM'de AI Puanlama CRM Geri Dönüşüm Kutusu CRM öğeleri formu Potansiyel müşteri / anlaşma formlarında "Müşteri" alanı Bitrix24 CRM'de Kanban Görünümü Her aşama için gerekli alanları yapılandırın Potansiyel müşteriler ve anlaşmalar için takvim görünümü Kanban görünümünde alanları yapılandırma CRM'de liste görünümü Yeni bir CRM öğeleri formuna geçiş CRM öğeleri kartlarındaki filtreler CRM'de grup eylemleri Potansiyel müşteriler ve anlaşmalardaki gözlemciler Potansiyel müşterileri tekrarlayın İstisnalar listesi Sürekli müşteri adayları oluşturmadan normal müşterilerle çalışın Bitrix24 CRM'ye aktar CRM verilerini dışa aktar Yinelenen Kontrol Bitrix24 CRM için Google Haritalar'daki Adres CRM öğeleri formlarındaki alanları yapılandırın Anlaşmalara genel bakış Yeni bir fırsat ekleyin Bitrix24 CRM'de Çoklu Ardışık Düzen ve Satış Hunileri Anlaşmaları birleştir Yinelenen anlaşmalar Satış tünelleri CRM'de AI Puanlama CRM Geri Dönüşüm Kutusu Satış Artışı Anlaşmalardan teklifler ve faturalar oluşturun CRM öğeleri formlarındaki alanları yapılandırın CRM'deki belgeler Belge şablonları Belgeleri otomatik numaralandırma Belge şablonlarındaki özel alanlar CRM'deki Belgeler: Erişim izinleri Belge şablonlarındaki sembolik kodları değiştirin Faturalar Fatura nasıl oluşturulur Bitrix24 CRM'de Kanban Görünümü CRM verilerini dışa aktar Yinelenen Faturalar Online Ödeme Seçenekleri Müşterinin faturadaki adresi CRM'de liste görünümü Bir teklif nasıl oluşturulur İletişim CRM öğeleri formu Yeni kişiler ekleyin Şirketler ve kişiler arasında birden çok bağlantı Otomatik Çevirici CRM öğeleri kartlarındaki filtreler CRM'de grup eylemleri CRM öğeleri formlarındaki alanları yapılandırın İstemci adı biçimini değiştirin CRM Geri Dönüşüm Kutusu şirketler CRM'ye yeni bir şirket ekleyin Şirket ayrıntılarını içe aktar Bir kaynak ayırtın Potansiyel müşteriler ve anlaşmalar için takvim görünümü CRM web formları ve rezervasyon kaynakları CRM Faaliyetleri CRM'den nasıl e-posta gönderilir Otomatik Çevirici CRM sayaçları Etkinliklere erişim izinleri CRM Akışına Genel Bakış Rapor sihirbazı CRM panolarındaki özel alanlar (analitik raporlar) Analitik raporlardaki huniler CRM panolarındaki özel alanlar (analitik raporlar) Analitik raporlardaki huniler Satış hunisi Satış tünelleri CRM Geçmişi Ürün kataloğuna genel bakış Ürün kataloğuna yeni bir yaklaşım Ürün kataloğu listesiyle ilgili işlemler Ürün ithalatı CSV dosyasını içe aktararak ürünleri güncelleyin Kataloğa ürün ekle Ürün ızgarasıyla çalışma Ürün çeşitleriyle çalışmak CRM web formları Yeni bir CRM web formu ekleyin UTM parametreleri CRM web formunun koduyla çalışma CRM web formlarından bir çalışana e-posta ile veri gönderin CRM web formları ve rezervasyon kaynakları GDPR izni ekleyin CRM Otomasyon kuralları CRM otomasyon kuralları: SSS CRM Tetikleyicileri Kar hesaplama İş süreçleri oluşturmada tipik hatalar Otomatik yanıt ve takip CRM e-posta iş akışı Bir İş Sürecini Kullanarak Müşteri Adaylarını Otomatik Olarak Atayın Kapalı kazanılmış anlaşmalar iş süreci CRM İş Süreçlerine genel bakış İş süreci "eklendiğinde otomatik çalıştır" seçeneği Web sitesi widget'ı: sohbet, web formu ve geri arama Geri arama formu - nasıl yapılandırılır ve nasıl çalışır CRM Ayarları Durumlar ve açılır menüler (seçim listeleri) CRM'deki para birimleri Mekanlar CRM'deki vergiler Ölçü birimleri Özel ürün özellikleri ekleyin Bitrix24 CRM'de Çoklu Ardışık Düzen ve Satış Hunileri Kişi veya şirket ayrıntıları şablonları CRM'de adresler ve iletişim / şirket ayrıntıları ile çalışırken güncellemeler Şirket Bilgilerim CRM'de Erişim İzinleri Ürün kataloğuna erişim Çağrı kayıtlarına erişilemiyor Etkinliklere erişim izinleri CRM'deki filtreler CRM'de liste görünümü CRM öğeleri kartlarındaki filtreler Bitrix24 CRM'de ara Kişi veya şirket ayrıntıları şablonları Şirket Bilgilerim Ödeme sistemleri PayPal Ticari Hesabı Açın PayPal Yapılandırması Twilio entegrasyonu Çözüm ön ayarını içe aktar Diğer ayarlar CRM Temizleme CRM öğelerini silin

CRM Analitiği

Satış planı Düzenli müşteriler raporu Raporlarım CRM Başlangıcı Raporlarım: Potansiyel müşteriler Raporlarım: Anlaşmalar Raporlarım: Faturalar CRM'de raporlama dönemi CRM Analitiği Standart ve "Dönüşüm İçeren" Satış Hunileri arasındaki fark CRM Analytics sınırları CRM'de En Çok Hasılat Yapan Müşteriler Satış eğilimleri CRM Analytics'te bireysel performans raporu

Satış Merkezi

Satış merkezi: SMS etkin satış Satış merkezi: rezervasyon kaynakları Satış merkezi: ödemeleri alın Satış merkezi: bilgi sayfaları Satış merkezi: ödeme sistemlerini bağlayın Satış merkezi: yeni bir sayfa ekleyin GDPR izni ekleyin

Pazarlama

CRM Pazarlamasında Benzer Kitleler Kampanya Türleri Geçersiz veya var olmayan e-postalara mesaj göndermeme Satış Artışı Yeni bir Segment oluşturun Yeni pazarlama kampanyası şablonu oluşturun CRM Pazarlama Erişim İzinleri Giden e-postalarda sınırlama Spam'i Önleme CRM Pazarlama Erişim İzinleri

Mağaza

CRM Mağazası Müşteri CRM Mağazasında nasıl sipariş öder? Sipariş işlemenin verimliliğini artırın Anlaşma formunda ödeme durumunu takip edin

Satış Zekası

Çağrı Takibi Satış zekasını yapılandırın Trafik kaynaklarını bağlayın Trafik kaynaklarına telefon numaraları ve e-posta adresleri atayın Web sitesinde e-posta adreslerini veya telefon numaralarını değiştirin Çevrimiçi mağazanızı Satış Zekası'na bağlayın Çağrı izleme: SIP PBX numaraları Çağrı izleme desteğini kontrol edin Facebook Sayfasını Satış Zekasına Bağlayın Instagram Hesabını Satış Zekasına Bağlayın Çevrimdışı trafik kaynaklarını Sales Intelligence'a bağlayın Satış Zekası analitik raporları Bitrix24 Sales Intelligence'ta reklam maliyeti analizi

Listeler, İş Akışları, Robotik Süreç Otomasyonu

Listelerde iş akışlarını etkinleştirin İş akışlarıyla çalışma İş akışlarının başlatılmasında sınırlama İş akışı tercihleri İş akışlarını silin Yeni bir iş akışı alanı ekle Standart iş akışlarını varsayılan ayarlara sıfırlayın İş Süreçlerinin Türleri Sıralı İş Süreci Şablonu Durum Odaklı İş Süreci Şablonu İş süreçleri şablon parametreleri Etkinlik parametrelerinde ifadeleri kullanma İş Akışları şablonlarını İçe ve Dışa Aktarma İş süreçleri oluşturmada tipik hatalar İş süreçlerindeki eylemler Eylemler: Belge İşleme Eylemler: Görevler Eylemler: CRM İnşaat Eylemler: Etkileşimli Ayarlar İş süreçlerindeki diğer eylemler İş süreçlerindeki eylemlerim Değer Formu Girin İfadelerde Makro Kullanma İşlemler: Drive Yapılandırılmış bir iş akışını düzenleyin Görsel Modelci Onay bırak Genel istekler ve iş akışları yapılandırması Satın alma talepleri Gider raporu İş gezisi Etkinlik Akışındaki İş Akışları İş akışlarıyla çalışma RPA: yeni bir iş akışı oluşturun RPA: erişim izinleri RPA: bir iş akışı yapılandırın

Web Siteleri

Bitrix24'te sitenizi oluşturun. Çok sayfalı web sitenizi oluşturun Bitrix24.Sites web sitesine Açık kanallar web sitesi widget'ı ekleyin CRM web formu web sitenize ekleyin Bitrix24.Sites'te grafik düzenleyici Web sitenize Google Haritalar bloğu ekleyin Çok dilli bir site oluşturun Siteleri yayından kaldırın ve silin Tüm sayfalara blok ekleyin Web sitenize bir Haber akışı bloğu ekleyin Web sitesi ve sayfa ayarları Bitrix24.Sitelerinde Animasyon Site haritası - sitemap.xml Transfer siteleri UTM parametreleri Sitelere erişim izinleri Bir web sitesine veya çevrimiçi mağazaya özel CSS ekleyin Google Etiket Yöneticisi kapsayıcısını yükleyin Web sitenizi Google Analytics'e bağlayın Site desteği Bitrix24.Sites web sitenizi kendi etki alanınıza bağlayın Web sitenizi Google'a ekleyin Web sitenizi Bing'e ekleyin Web sitesi widget'ında kullanılan ifadeleri özelleştirin Facebook pikselini bir web sitesine ekleyin Web sitesi widget'ı: gelişmiş ayarlar Başlık etiketleri nasıl kullanılır Bitrix24.Sites Bitrix24.Sites Kullanım Koşulları Transfer siteleri

Online Mağaza

CRM'de sipariş oluşturun Web sitesinde sipariş verin Ürün kataloğuna genel bakış CSV dosyasını içe aktararak ürünleri güncelleyin Çevrimiçi mağaza kataloğu başlığını değiştirin Ticari kataloğa ürün ekleyin Bitrix24 Online Mağaza sayfasına katalog ekleyin Katalog ayarları Ayrıntılı bir ürün sayfası oluşturun Instagram'dan Çevrimiçi Mağazaya ürün aktarın PayPal Ticari Hesabı Açın Çevrimiçi mağazaları aktarın Sipariş ve teslimat durumlarını yapılandırın Bir teslimat hizmeti oluşturun Bir ödeme sistemi ekleyin Bitrix24 Çevrimiçi Mağazanızı kendi etki alanınıza bağlayın Web sitenizi Google'a ekleyin Bitrix24'te bir çevrimiçi mağaza nasıl oluşturulur? Çevrimiçi mağazaları aktarın

İletişim Merkezi

Web sitesi widget'ı: sohbet, web formu ve geri arama Web siteniz için potansiyel müşteri yakalama formu Web sitesi widget'ı: gelişmiş ayarlar Facebook Lead Ads entegrasyonu Bitrix24 Canlı Sohbeti Bağlayın Facebook: mesajları bağla Facebook Messenger Platform Politikası güncellemesi Facebook: yorumları bağlama Bitrix24'e bağlamayla ilgili sorunları düzeltin WhatsApp'a bağlanın Instagram Business hesabını bağlayın Kişisel Instagram hesabını Instagram Business hesabına dönüştürme Bitrix24.Network'ü bağlayın Microsoft Bot Framework Açık Kanalları Bağlayın Sohbet listesi Açık Kanallar: Kalite Değerlendirmesi Sohbet istatistikleri Kanal Ayarlarını Aç Açık Kanalları Bağlayın Hazır Yanıtlar Kanal Erişim İzinlerini Açın Açık kanallar: kapatılmamış görüşmelerin sayısını sınırlayın Açık Kanallar: Kalite Değerlendirmesi Kanalları açın: Bir temsilcinin çevrimiçi olup olmadığını kontrol edin.

Şirket içi paket avantajları

Kaynak Kodu dahil Tek sefer ödeme e-posta limitleri : sınırsız Çevrim içi depolama : sınırsız Bağımsız intranet dağıtımı (şirket, şube, iştirak) Performans ekranı SSL RSA Şifrelemesi Web Uygulaması Güvenlik Duvarı Özel yedekleme kuralları Linux,Unix,Windows sunucuda çalışabilirlik İçerik Yönetimi

Business ve Enterprise paket avantajları

Active Directory, SSO, NTLM Özel bulut erişimiYardım masasıFikir yönetimi e-öğrenim ve bilgi yönetimi API, SDK Modül, bot, uygulama geliştirip ekleme SOAP Web hizmetleri ERP Entegrasyonu Framework Amazon web servisleri entegrasyonu

Beni şaşırtıcı derecede etkileyen, detayları gördükçe, sürekli bu da mı var dedirten, tüm maddelerin karşılığını bulabildiğim tek uygulama Bitrix24 oldu. Siz de Bitrix24 uygulamaları ile tanışmak isterseniz iyisurec.com linki ile daha detaylı inceleyebilirsiniz. Sınırsız sürede ücretsiz versiyonu da olan uygulamanın kurulumu için iyisurec.com/bitrix/bitrix-ücretiz-kurulum-bulut tıklayın.

Faydalı olmak dileğiyle.

Yazılımlarımız için Sunum Yada Demo Talebinde bulunun